DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Zlatá úspora

Jak to funguje?

Víte,že jsou různé slevové portály,obchodníci dávají slevy.

Z hlediska zákazníka může být cena rozhodující,a proto se dost lidí pídí po slevách.

Slevový portál "Krizomat" má příkladně na nějaké zboží slevu 40%.

Je-li však kupující ještě registrován u nákupního portálu Zlatá úspora, dostane navíc další slevu 10%.

Podívejte se jaké to přináší výhody zákazníkům či obchodníkům.

http://prasatko.zlatauspora.cz/affiliates/signup.php#a_aid=536b600459ec8

Můžete se stát vizionářem tohoto projektu,hledáme spolupracovníky, a mít další výhody a možnosti.

Spousta obchodníků si konkuruje pouhou cenou,a jejich tolik,že zákazník už ani neví kolik kdo na slevách dává.

Zlato je věčné,proto zůstává věčně v paměti.

Zatímco slevový kupon končívá v koši,zlato nikdo nevyhodí.

Proto je možno tvrdit,že si lidé zapamatují více ty obchodníky,kteří jim za spotřební věrnost dávají zlato, a ne jen pouhé slevy.

Obchodníci dotčeni ve Zlaté úspoře nejenže dávají běžné slevy,v tom jim nikdo nebrání,ale pro informované zákazníky mají ještě něco navíc,totiž možnost jak pouhým nakupováním toho co stejně potřebují získat do vlastnictví fyzické zlato.

Jinak řečeno,pro spotřebitele nakupující na Zlaté úspoře takto vzniká elegantní možnost,jak si tvořit ve smyslu zde uvedených doporučení finanční budoucnost.

Obchodníci si tak tvoří reklamu,jenž je účinná a také je zadarma.

A o to přeci v reklamě jde,aby lidé nezapomněli,a k vám se vraceli.